Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2007 19:22 - Светоглед - 2 част
Автор: savov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1392 Коментари: 1 Гласове:
0



 Ставам за поредна сутрин рано, залагам кафето и запалвам цигара.
 Всъщност не го правя. Защото не пия кафе и не пуша цигари. 
 Но често ми се струва, че сутрин пия мощно, горещо кафе и с него пуша цигара. Дори две цигари.
 И се замислям, че сякаш започвам да ставам подвластен на масовите постъпки. Че сякаш масовото общество започва да ме поглъща, да ме обработва, да ме моделира.
 Но си казвам - не. Моята мисъл не може вече да бъде моделирана. Твърде късно е, като че ли. Мисълта ми е ясна, позициите ми са точни и последователни. Знам в какво именно вярвам и в какво - изобщо. Но атаката е много силна и разумът все по-трудно я отхвърля. А имам воля и се стремя да не бъда погълнат.
 А ако нямах воля или конкретно изградени виждания за живота и ценностите си? Отдавна вече щях да бъда част от общото цяло, наречено народна маса. Не от гражданското общество, защото него още щъркелът не го е донесъл. 
 А какъв е пътя, кой е изхода от тази ситуация? Често се питам какво е най-ефективното противодействие на субкултурната отрова. И не знам. Скоро поредния добър приятел замина от нашия град за да търси късмет другаде. А може би не само късмет, а и дух. И малко спокойствие за вечно неспокойната душа. В друг свят. В друга цивилизация. А мислех, че има надежда ТУК. И, уви, все още мисля. И вярвам. И затова още съм тук и не зная какво да правя. И затова духа ми ще си остане вечно неспокоен. Защото обстоятелствата трудно ще се променят. Но дано. Аз съм оптимист. Т.е. по всяка вероятност просто луд.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - кой е казал, че лудостта е кофти н...
28.11.2007 21:28
кой е казал, че лудостта е кофти нещо??????????? :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: savov
Категория: Политика
Прочетен: 30577
Постинги: 5
Коментари: 14
Гласове: 447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол